Ընտանեկան նախագիծ.
11.05-15.05
Թեման.Ճնշման ուժ և ճնշում:Գազի ճնշում
1.Որ ֆիզիկական մեծությունն է կոչվում ճնշում:
2.Գրել ճնշումը սահմանող բանաձևը:
3.Որոնք են ճնշման միավորները
4.Ինչով է պայմանավորված գազի <<ինքնակամ >> ընդարձակումը:
5.Որոնք են գազը բնութագրող մեծությունները:
6.Բացատրեք գազում ճնշումը ինչպես է փոփոխվում ,գազը բնութագրող մեծություններից կախված:
7.Ինչու են գազերը ճնշում գործադրում անոթի պատերին
Սովորել Է.Ղազարյանի դասագրքից՝էջ 102-ից,մինչև էջ 109-ը:Կատարել՝բլոգներում էջ104-ի«Հարցեր և առաջադրանքներ»-ը,իսկ 6-րդ առաջադրանքը ներկայացնել տեսանյութով(կատարելնշված փորձը): Պատրաստել նյութեր էջ105-ի և էջ109-ի<<Հետաքրքիր է իմանալ>> թեմաներից:ԼուծելԳ.Մխիթարյանի <<Գիտելիքների ստուգման առաջադրանքներ մաս I >>-ից էջ51 -ից մինչև էջ54 -ը:Հետաքրքիր փաստեր ներկայացրեք ֆրանսիացի գիտնական Բլեզ Պասկալի մասին(ներկայացման ձև ընտրեք ինքներդ):
13.04-30.04
1.Միջառարկայական նախագիծ` նյութերի«մաքրության »որոշում
Վերցրեք տարբեր մթերքներ,մետաղներ(կաթ,մեղր,արևածաղկի ձեթ և այլն,կամ մետաղներից պատրաստված կենցաղային իրեր)և որոշեք նրանց <<մաքրությունը>>խտության միջոցով:Օգտվեք և առաջնորդվեք Է.Ղազարյանի դասագրքից՝էջ53-ի«Լաբորատոր աշխատանք 2»-ը-ից,և լաբորատորիայում մեր կատարած աշխատանքներից:
նպատակը՝սովորողը կարողանա իր շրջապատում տեղի ունեցող երևույթներից,տարբերել,որ դեպքում էկիրառվում ծանրության ուժը,առաձգականության ուժը,շփման ուժը:
<Ուժեր>>թեմայի վերաբերյալ պատրաստեք տեսանյութեր՝ օրինակ ,հաշվեք ձեր ընտանիքի անդամներից յուրաքանչյուրի,շրջապատում եղած ֆիզիկական մարմինների վրա ազդող ծանրության ուժը, և հղումները ուղարկեք իմ հասցեին g.mkhitaryn@mskh.am
Շփման ուժի վերաբերյալ պատրաստել տեսանյութ:Տեսանյութերում նշել դեֆորմացիաների տեսակները,շփման ուժի տեսակները:Շփման ուժի դերը բնության մեջ , կենցաղում,տեխնիկայում,ինչպես ենք մեծացնում այն,եթե օգտակար է,և փոքրացնում,եթե վնասակար է:
Տեսադասի թեման. Մարմնի կշիռ:Շփման ուժ:Շփման ուժի դերը բնության մեջ և կենցաղում:Մի ուղղով ուղղված ուժերի գումարումը:Կրկնել տիեզերական ձգողության ուժ:Ծանրության ուժ:Առաձգականության ուժ:ՈՒժաչափ:
քննարկվող հարցեր.
1.Ինչն են անվանում մարմնի կշիռ:
2.Ինչ բնույթի ուժ է մարմնի կշիռը:
3.Ինչպես է ուղղված մարմնի կշիռը,և որտեղ է այն կիրառված
4.Ինչ բանաձևով է որոշվում մարմնի կշիռը:
5.Պարզաբանել մարմնի կշռի և ծանրության ուժի տարբերությունները:
6.Քննարկել մարմնի զանգվածի և կշռի տարբերությունները
7.Բերել շփման առկայությունը հաստատող օրինակներ:
8.Ինչով է պայմանավորված շփումը
9.Թվարկել շփման տեսակները և բերել օրինակներ:
10.Օրինակներով ցույց տալ,որ միևնույն պայմաններում գլորման շփման ուժը փոքր է սահքի շփման ուժից:
11.Բերել շփման դրսևորման օգտակար օրինակներ
12.Բերել շփման դրսևորման վնասակար օրինակներ
13.Ինչպես կարելի է մեծացնել շփումը
14.Ինչպես կարելի է փոքրացնել շփումը
15.Բերեք օրինակներ,երբ մարմնի վրա միաժամանակ ազդում է մի քանի ուժ;
16.Որ ուժն է կոչվում համազոր:
17.Ինչպես է ուղղված մի ուղով միևնույն կողմն ուղղված երկու ուժերի համազորը,և ինչպես է որոշվում նրա մոդուլը:
18.Ինչպես է ուղղված մի ուղով հակառակ կողմեր ուղղված երկու ուժերի համազորը,և
ինչպես է որոշվում նրա մոդուլը:
19.ինչպես է շարժվում մարմինը նրա մի կետում կիրառված,մոուլով հավասար և հակառակ ուղղված երկու ուժերի ազդեցությամբ:
Սովորել Է..Ղազարյանի դասագրքից էջ75-ից մինչև էջ81,կատարել էջ81-ի հարցերը և առաջադրանքները:Ծանոթանալ Էջ 77 և էջ79 -ում <<հետաքրքիր է իմանալ>>բաժնից Լեոնարդո դա Վինչիի մասին,պատրաստել նյութ :Կարող եք օգտվել նաև համացանցից:
Լրացուցիչ առաջադրանք.
Գ.Մխիթարյանի <<Գիտելիքների ստուգման առաջադրանքներ մաս I >>-ից էջ39-ից
մինչև էջ 51
Պատրաստեք նյութեր, ֆիզիկոսներ Ռոբերտ Հուկի և Իսահակ Նյուտոնի մասին:Նյութում լինի հետաքրքիր փաստեր նրանց կյանքից:Տեղադրեք<<Ֆիզիկոսներ:Հետաքրքիր է իմանալ>> անվանակարգում:Հղումը ուղարկեք ինձ: